FAQ




Hvordan kan vi hjælpe?

FAQ

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål.
hvis du ikke kan få svar på dit spørgsmål her, så henvend
dig venligst til vores support.

Bankdetaljer:

Handelsbanken:
Reg.nr. 0890 / Kontonr. 1120103

IBAN nr.: DK0708900001120103
SWIFT nr: HANDDKKK
Fakturanr.  Bedes angivet ved bankoverførsel

FAQ

FAQ

Bestilling

Jeg vil gerne have en salgsrepræsentant ud til et møde

Du kan udfylde denne formular og så vil vi kontakte dig hurtigst muligt
Vi glæder os til at snakke med dig.

Jeg vil gerne ringes op, og snakke med en salgsrepræsentant

Udfyld denne formular og vi vil kontakte dig hurtigst muligt

Jeg er i tvivl om hvilken handske jeg skal bruge

Hvis du er i tvivl om hvad du skal bruge, står vi hos Glovatex altid klar til at rådgive og hjælpe.
Kontakt os her og så skal vi nok hjælpe dig:
Mail: info@glovatex.dk

Hvor kan jeg bedømme produktet

Vi er glade for, at du ønsker, at bedømme vores produkter og gøre oplevelsen bedre, for vores andre kunder.
Gå ind på det produkt du ønsker at bedømme -> scroll ned i bunden -> Tryk på “Anmeldelser” og bedøm produktet.

Kan jeg få mængde rabat

Ja!
Der er 10% rabat på alle vores handsker ved køb af 1 kasse
du får 30% rabat ved køb af en palle (10 kasser)
*Dette tilbud er ikke gældende engangshandsker

Jeg ved ikke hvilken størrelse jeg skal bruge

Det kan også være lidt af en jungle.
Størrelserne kan variere fra mærke til mærke.

– Den gennemsnitlige mand bruger en størrelse 10
– Den gennemsnitlige kvinde bruger en størrelse 8

Hvis størrelsen ikke passer, har vi dog gratis ombytningsret.

Jeg er i tvivl om min bestilling er gået igennem

Når du har bestilt på vores webshop uden komplikationer, kommer disse 2 indikatorer på at bestillingen er modtaget:

– Efter tryk på Afgiv ordre” kommer du til en side med den endelige ordrebeskrivelse.
– Du modtager en ordrebekræftelse på din oplyste mail, 1-2 minutter efter bestillingen.

Hvis du ikke har fået nogle af de ovennævnte ting, så kontakt os i kunde supporten og så hjælper vi dig derfra.
info@glovatex.dk

Hvordan ombytter jeg min vare

Hvis den modtaget vare ikke passer i størrelsen, så bytter vi kvit og frit til den korrekte størrelse.
Send os en mail og fortæl hvilken handsken det drejer sig om, samt om den skal være større eller mindre.

Vi sender en ny pakke, med den nye størrelse, samt en returlabel. Når du modtager denne pakke, skal du tage den vedlagte returlabel og sætte den på ydersiden af kassen, med de varer som du skal sende tilbage.
Derefter aflevere du pakken til den nærmeste GLS Dropoff.
Find din nærmeste GLS Drop off

info@glovatex.dk

Jeg vil gerne ændre min ordre

Hvis du allerede har bestilt, kan du stadig nå at ændre ordren, hvis ikke den er afsendt.

Skynd dig at kontakte kunde supporten.
info@glovatex.dk

Hvordan annullerer jeg min ordre

Hvis du ønsker at annullere ordren, kan du skrive til kunde supporten og så ordner de det for dig. Hvis annulleringen ikke er i strid med vores salg og leveringsbetingelser.

info@glovatex.dk

Generelt

Jeg kan ikke finde noget telefon nummer, hvor jeg kan ringe til jer?

Vi har valgt at bruge vores ressourcer på at minimere priserne uden at gå på kompromis med kvaliteten.
Derfor har vi valgt kun at have support på mail:
info@glovatex.dk

Kan jeg hente den bestilte pakke og ikke betale fragt

Ja det kan du!
Vi er altid glade for at få besøg. Dog skal du først lige kontakte vores kunde support, for at høre om varen er på lager.
– Det ville være synd hvis du kom forgæves.

Du vil selvfølgelig også få krediteret fragten, hvis du selv henter pakken.

Min pakke er beskadiget under leveringen

Hvis din pakke er beskadiget under levering, skal du anmelde det til os straks.
Kontakt kunde supporten og så vil de guide dig igennem processen:

info@glovatex.dk

Hvilket fragtfirma bliver pakken sendt med

Alle vores pakker bliver sendt med GLS

Min pakke er forsvundet under leveringen

Hvis din pakke aldrig er dukket op og forsvundet, skal du kontakte vores kunde support hurtigst muligt.
Derefter anmelder vi pakken og får den sendt til dig.
info@glovatex.dk

Hvor kan jeg se mit "Track N Trace" nummer

Hvis du ønsker at vide hvor langt din pakke er, kan du kontakte kunde supporten på mail.
De vil sende dig et track n trace nummer.
info@glovatex.dk

Hvor lang tids levering er der

Vi beregner at der gennemsnitligt er en leveringstid på 3-4 dage.

Hvordan returnerer jeg varen

Hvis du ønsker at returnerer en pakke, skal du gøre det inden for vores fortrydelsesret frist på 8 dage for erhvervskunder og 14 dage for private kunder.

Det er kun pakker med et gyldigt returnummer, der bliver modtaget af Glovatex.
Skriv til kunde supporten for at modtage et returnummer:

info@glovatex.dk

Betaling

Jeg har ikke modtaget min faktura endnu

Hvis du ikke har modtaget din faktura endnu kan det skyldes:

Du har ikke modtaget pakken endnu:
– Vi sender først fakturaen efter du har modtaget varen.

Der er fejl i emailen, vi har sendt fakturaen til:
– Tjek om fakturaen er røget i spam mappen, hvis ikke så kontakt kunde supporten og få tilsendt en ny.

info@glovatex.dk

Jeg kan ikke åbne min faktura

Vi sender fakturaen igennem vores bogføringssytem dinero.

I mailen du modtager, er der et link til at åbne fakturaen, men fakturaen er også vedhæftet som PDF-fil i samme mail.

Hvis du ikke kan åbne filen ved nogle af de ovennævnte metoder, så kontakt kunde supporten:

info@glovatex.dk

Hvor lang tids betalingsfrist er der

Vores betalingsfrist er altid 14 dage, begyndende fra dagen du modtager pakken.

Jeg har ved en fejl overført for mange penge, hvad gør jeg

Når vores bogholder registerer overbetalingen, vil det overbetalte beløb blive overført tilbage med det samme.
Hvis du ikke har modtaget det overbetalte beløb retur, så kontakt vores kunde support.

info@glovatex.dk

Kan jeg betale med IBAN Nr.

Ja det kan du!

IBAN nr.: DK0708900001120103
SWIFT nr: HANDDKKK
Fakturanr.  Bedes angivet ved bankoverførsel

Jeg modtager stadig rykkere, selvom jeg har betalt

Hvis du stadig modtager rykkere efter du har betalt fakturaen, kan det skyldes:

-Betalingen er ikke registeret hos os endnu
-Du har ikke betalt rykkergebyrerne

Kontakt kunde support og få afklaring på det:

info@glovatex.dk

Populære Spørgsmål

Jeg har ikke modtaget min faktura endnu

Hvis du ikke har modtaget din faktura endnu kan det skyldes:

Du har ikke modtaget pakken endnu:
– Vi sender først fakturaen efter du har modtaget varen.

Der er fejl i emailen, vi har sendt fakturaen til:
– Tjek om fakturaen er røget i spam mappen, hvis ikke så kontakt kunde supporten og få tilsendt en ny.

info@glovatex.dk

Jeg kan ikke finde noget telefon nummer, hvor jeg kan ringe til jer?

Vi har valgt at bruge vores ressourcer på at minimere priserne uden at gå på kompromis med kvaliteten.
Derfor har vi valgt kun at have support på mail:
info@glovatex.dk

Jeg vil gerne have en salgsrepræsentant ud til et møde

Du kan udfylde denne formular og så vil vi kontakte dig hurtigst muligt
Vi glæder os til at snakke med dig.

Jeg kan ikke åbne min faktura

Vi sender fakturaen igennem vores bogføringssytem dinero.

I mailen du modtager, er der et link til at åbne fakturaen, men fakturaen er også vedhæftet som PDF-fil i samme mail.

Hvis du ikke kan åbne filen ved nogle af de ovennævnte metoder, så kontakt kunde supporten:

info@glovatex.dk

Send en Email
Du kan kontakte os på email når som helst! Vi gør vores bedste for at svare så hurtigt som muligt.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial